jane-china.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

marianne

Reacties

Reacties

marleen

Het ziet er super uit. Geniet ervan en ik zal zeker mee volgen !!

Tot binnen een paar maanden!
groetjes Marleen

sofie welter

wow Marianne, ik ben echt onder de indruk. Je gaat precies een fantastische reis en tijd tegemoet!!!
Ik hoop dat alles goed is met jou, 't is weeral véél te lang geleden...
Ik wens je om te beginnen nog inpakgenot, een goede vlucht en ik zal je volgen!! Groetjes

Veerle S

Yiehaaa, die Marianne is er bijna mee weg!
Geniet ervan met volle teugen en herbron lekker!
Toedeloeoe
Veerle

Petra

Veel plezier op je reis en als ik tijd heb (extra druk natuurlijk nou jij weg bent ;-)), zal ik af en toe eens kijken hoe het met je gaat!

Ga lekker genieten!!

ester janssen

Hoi Marianne, heel veel plezier de komende maanden. Ik ga je zeker volgen al is het maar om even het mistroostige hollandse weer te kunnen ontvluchten.
Have fun! Ester

annemieke

veel plezier, wees voorzichtig onderweg en tot in augustus! misschien net nog tijd genoeg voor een tornooitje? :)

Els Thijs

Hallo Marianne,

Ik wens je het allerbeste op je reis door China en Rusland. Geniet met volle teugen! Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen. Wees voorzichtig zodat we je heelhuids terugzien in augustus!

Dikke kussen,
Els

ann

hey Marianne,

Ik wens je veel plezier op je reis, geniet er voor 100 %
van he ;We zullen je verhaal zeker volgen en er stiekem van dromen om ook zo'n avontuur te mogen beleven.Pas goed op je zelf en kom gezond en wel terug .
heeeeeeeeeeel veel groetjes

ann

Mireile

Hey Marianneke
veel plezier daar en geniet met volle teugen ... je reis zit fantastisch goed in elkaar! Echt om te watertanden. Leuk dat je ons op deze manier mee laat genieten van jouw avontuur.
Tot binnenkort en voorzichtig hé
Greetz, Mireille & Co

mama

Veel plezier op je reis. Ik zal veel aan je denken.

Bregt

Dag Marianne en Jan Gerrit

Zo'n grote reis is goed om eens afstand te nemen van onze Belgische 'ratrace', alhoewel het ginder nog een grotere ratrace lijkt te zijn...
Geniet van de reis en de vele indrukken !

groetjes
Bregt

Katia

Hey,

Amai ziet er echt wel goed uit. Precies zeer goed gepland! Goed bezig. Nen mens zou direct goesting krijgen om ook te vertrekken. Maar blijkbaar niet zo gemakkelijk om daar zelf alles te regelen. Ik kijk al uit naar de volgende verslagjes.
Amuseer jullie daar en geniet vooral van alles wat op jullie afkomt.

Groetjes

Katia

Sofie Welter

Beste Marianne;
als ik dit lees denk ik 'wat een avontuur' wow!! En ik denk ook China lijkt precies op Amerika??? (of begint er van weg te hebben??)
Geniet met volle teugen, maar dat zal je. Ik wacht vol spanning op 't volgende verhaal, wij hebben hier zondag een feest thuis ivl Louis zijn communie. Toch 2 verschillende werelden hé ;-)
Liefs,
Sofie

Jan Roosen

Dag Marie, het gaat er in Pulle duidelijk rustiger aan toe dan in Shanghai... Ik vroeg me af: als die Chinezen graag stoelendans spelen in de Metro (en allicht ook elders) en vooral niet wachten als de deuren van het metrostel open gaan, leidt dat niet vaak tot ruzies? Bizar overigens dat in Shanghai veel zaken zo duur zijn terwijl een gemiddelde arbeider in China 100 €/maand verdient. Het is blijkbaar een boeiende stad en ik begrijp wel dat Bert en Greet er niet meteen weg willen gaan. Alhoewel...je kan niet zeggen dat België saai is. De uitslag van de verkiezingen is bekend (N-VA wint met ongeveer 30% van de stemmen) en wat er nu de komende weken en maanden gaat gebeuren mag Joost weten. Veel zal je er in de Chinese pers niet over horen, en maar goed ook denk ik. Geniet volop van uw avontuurlijke reis. We kijken al uit naar uw volgende reisverslag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!