jane-china.reismee.nl

Poertugal, Poertugal !!!

Het is al lang geleden dat ik iets heb laten weten en heb eigenlijk veel te vertellen. Ik zal niet alles in een keer doen, want dan zal het te lang worden. Ga de komende dagen stukken vertellen en niet altijd een mail meesturen, want voor zij die het niet lezen, zal dat overkomen als spam. Goed, 10 juni ben ik naar Porto getrokken. De dagen in Santiago hebben we elke dag iets van regen gehad (soms 's morgens, soms 's avonds en soms allebei), maar iemand had me verteld dat het er 300 dagen op een jaar zou regenen. Aangekomen in Porto was ik dan heel content terug blauwe lucht te zien.  Wordt vervolgd.  Ik ga dit stuk later bijwerken.  Eerst maak ik een nieuw verhaal over mijn eerste fietservaring hier. 

Reacties

Reacties

Liesbeth

Knap gedaan Marianne!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!