jane-china.reismee.nl

Bijna terug weg

Voor zij die het nog niet wisten, ik heb momenteel terug een tijdskrediet van 3 maanden en vertrek zaterdag opnieuw. Deze keer trek ik niet ver weg,ik ben van plan de economie van Zuid-Europa te ondersteunen.

Zaterdag neem ik samen met Bart Loy het vliegtuig naar Biarritz en dan trekken we verder met de trein naar Saint-Jean-Pied-De-Port. Vanaf zondag beginnen wedanaan een 775km lange wandeltocht richting Compostella. Als alles goed mee zit, zou ik rond 8 juni moeten toekomen. Misschien samen met Bart ofwel zit die tegen die datum al terug in België. Ons staptempo zal het uitmaken.

Nadien neem ik even 'echte' vakantie in Noord-Portugal en komt Jan Gerrit af. Hij neemt mijn nieuwe - elektrische - fiets mee. Vanaf 22 juni fiets ik rustig terug richting België. Ik schat dat het hele traject een 2300 km is, maar ben niet zeker ofik dit helemaal ga fietsen. Het kan zijn dat ik hier wat foefel en afen toe met de fiets de trein op spring.

Ben momenteel nog volop bezig met de voorbereiding. Voor de voettocht geen probleem: als je maar een 40 liter rugzak meeneemt, heb je niet veel bij (zeg maar bijna minder dan het minimum) en dat ligt klaar. De grote voorbereiding zit hem nog in mijn fietstocht terug: waar ga ik slapen, welke route neem ik, ... daar zal ik me de komende 2 dagen nog mee bezig houden.

Soit, net als 2 jaar terug probeer ik jullie af en toe op de hoogte te houden.

Reacties

Reacties

Ann Jacobs

Allez, tof zeg, Marianne,
Leuk om af en toe mee te mogen lezen !
Geniet ervan als echte pelgrim naar Compostella.
groetjes,
Ann

Ester Janssen

Dag Marianne,

Ik ga je zeker volgen. Ben namelijk erg benieuwd hoe de pelgrimstocht je gaat bevallen. Geniet onderweg en hopelijk tot snel.

Groet, Ester

Hilde Teughels

Misschien doe ik dat ooit ook wel eens maar dan zal ik rap moeten zijn !!!

Geniet ervan !!!

greet en co

wow tof Marianne,
geniet ervan, we gaan jullie hier blijven volgen
vele groetjes van ons allemaal

Mireille & Frank

Hey Marianne !
Wat een uitdaging ! Veel succes en veel plezier !
Nu en dan zullen we zeker een kijkje nemen op je site om te zien waar je al zit en wat je al gedaan hebt ...
Have fun !

Caroline, Roel, Roald & Róisín

Super plan Marianne!
Veel plezier, mooi weer en de nodige dosis geluk.
Groetjes!

Dirk

Hallo, Marianne, als goede vriend van Bart zal ik jullie avontuur met plezier volgen, zeg hem dat hij nog wat geld te goed heeft van ons weekend in Floreffe!

Annemieke

Doe dat goed! Ik volg je zeker (op de voet)!

Katia

Super, terug een uitdaging! Zitten momenteel in Spanje en weer valt wel een beetje tegen. Hopelijk keert het tegen dat je hier zijt.
Veel succes, ik volg jullie zeker.

Jos

Was verleden zomer tent- en kamermaatje van Bart, dus voor beiden veel stapgenot en hopelijk een lekker weertje

Diane, collega en vriendin van Bart

Hopelijk zijn jullie nog steeds vol goede moed op stap .... Het moet wel zalig zijn zo ver van al de drukte en in de mooie natuur. Zitten jullie nog steeds op schema?
Hier is het ondertussen al flink wat warmer geworden, eigenlijk te heet met de nodige onweders erbij natuurlijk!
Met de kleinkindjes is alles nog steeds prima:-)
We wensen jullie nog veel stapplezier en geniet volop van de rust en pracht onderweg.
Groetjes Diane en Luc.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!